The winner is MOLO!!!

Haloj!!

Vilken fantastisk midsommar...och vilket väder!!! Tänk att solen sken på oss hela dagen lång, och idag är det ju ännu bättre...!! Från go sill lunch till grillning på kvällskvisten..samt dans kring stången,skratt o bus:-)..Kan det bli bättre?



Här sitter Carina o hjälper mig med kransar till barnen..tänk att jag slapp undan i år igen..hmm ödet:-). Emilie gjorde oxå en..!! Så tack tjejor!!





Visst blev dom fina..(Båda molo klädda).



På väg ner mot midsommarstången o dansen med moster Emilie.



Såg att Ofelia var lika klädd..ha ha. Heja MOLO!!! som vann midsommar kampen.



Sitter o myser på altanen..Emilie sitter med Winnie som har blivit helt förälskad i Villervallas nya katalog, hon sitter o bläddrar och visar allt hon vill ha för alla. Så just nu känns det som att Villervalla står på prispallen nästa år:-). Tur att dom kommer gå till 128cl nästa år.



Nu ska jag gå ut o mingla med dom andra. Så kommer nästa inlägg imorgon med härliga bilder från våran båt tur...

Ha en riktigt bra kväll alla!! Antar att ni som jag e lite slitna och härligt trötta idag..Ha en fin kväll och hoppas vädret e lika underbart hos er som här.

Kram på er / Annika♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0