Dagens outfit!

Haloj..!!!

Var helt slut när jag kom hem igår..så det blev inget bloggande för min del. Men nu har jag nya krafter..inte alls lika varmt i butiken idag!! Tack gode gud för det...! Läste att det skulle bli 15 grader o regn..får hoppas att högtrycket knuffar ut det ;.-) , jag e ju ledig imorgon, så det e la typiskt om det skulle regna då.. Jag fick aldrig lagt upp några kort igår, så här kommer lite...



Här busar tjejorna innan det e dax för dagis. (Emmie i Mexx shorts o Metoo top och Winnie i Roxy shorts o Helly hansen t-shirt.)



När jag kom hem från jobbet lekte Emmie med Ofelia..Igår var dom riktiga bundisar inte ett bråk...Kors i krösamoset!



Dom e söta nu när dom pratar o bestämmer vad dom ska göra.."Kom Emmie vi går hem till mig o leker nu...", "Jaaa det gör vi,hålla handen"...


 Hittade dom efter en stund på altanen..Vad gör ni? Vi ska åka till landet o köpa hamburgare..=)..Härlig fantasi!!

Dagens outfit:



Winnie var lite halv sne för att hon inte fick klänningen från Lipfish som Emmie fick..dom går ju bara till 110cl, men eftersom dom e lite stora i storleken så kan hon ha den som klänning / tunika..Så hon var sååå nöjd!



Emmie i Mexx tights o Molo klänning!!!

Ha en bra dag alla!!! Njuuut...man vet inte när dom 15 graderna väljer att titta fram..

Kram på er / Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0