Torka vad det gäller rubrik=)

Haloj..

Vad hände??? Har haft en fartfylld morgon o helt plötsligt dog det, inte en trut så långt ögat kan nå..har dock tre timmar kvar så hoppas på lite eftermiddags röj:-).. Elisabet mådde lite si sådär så hon fick gå hem o lägga sig...eller,om hon nu kunde smita förbi sitt kaos till sängen, vill säga...

Nu har jag kommit på grejen...att börja blogga när det e tomt, för då kommer folket. Nu e jag tillbax igen...se hur många ord jag hinner denna gången..Ett härligt underbart  problem.. Kom bara kom alla glada..=)

Igår på min lediga dag hade vi det såå mysigt och barnen var på topp humör,.På eftermiddagen var vi på lekplatsen i daglig ordning och då kom en härlig mamma maffia(Hanna,Ann-Sofie,Kajsa och Johanna) med alla deras barn o frågade om jag ville hänga på till en annan lekplats med tjejorna och fika..Så det gjorde vi...



Winnie..(hummel zip, Novastar kjol o cadeau tights.)



Agnes, Winnie o Matilda...busar



Söta Maja..(Metoo jeans o Diesel zip.)

Efter denna dag med lek o bus somnade tjejorna som stockar..Här ligger Emmie o kollar på Bolibompa..Pippi tokan!!



Näe du kommer det folk igen...Hej så länge!!!

Kramiz Annika♥

Kommentarer
Postat av: linn

Här´dog det med kl.1600

2009-06-04 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0