Smälter bort...38grader!

Haloj i värmen alla!!!

Håller ni på att smälta bort...? Jag vet att man inte ska klaga nu när solen väl är här..men fy bubblan va varmt. Står här i butiken o dricker vatten för fulla muggar för att inte svimma av, fastighets skötaren var här precis och mätte temperaturen i butiken och gissa hur många grader vi har...hela 38°, det e ju helt sjukt!! Det är något som har gått sönder, men det händer nada...dom får helt enkelt fixa det..NU!

Nä nu räcker det med gnäll...man får försöka se positivt på det hela!!! Tur att ni kunder finns som kommer hit och piggar upp oss!! Det gör att man orkar stå här, annars hade jag dragit ner gallret och gått hem för längesen.

 



  

 

Lite härliga sommar kläder som finns i butiken...blir man glad av=)

Mamma ringde precis oxå o pigga upp mig ytterligare...hon har precis beställt resa till Teneriffa till hösten. Såå härligt att ha något som piggar upp en senare i höstrusket.. Är 8:e året i rad vi åker på våran lilla tjejtripp... !! Mysigt att umgås med mamsen o Syster yster♥..vi tar med oss dom två barnen som inte fick följa med förra året...Emmie och syrrans Lotta..synd nog kunde inte Emilie följa med i år(Brorsans tjej)..Tror att det är viktigt att dela på dom lite när det e så sällan som en gång om året..så dom får sakna varandra samt att jag o Ronnie får egentid med varsin tjej..Winnie var eld o lågor förra året när hon fick vara minstingen o få allas uppmärksamhet..som gärna Emmie knycker..hmm  Men shit va tufft det är för en själv, man saknar ju den andra så man kan dö... men en vecka i solen går fort, samt att vi fick jobbat lite oxå. Och det hade varit svårt om man hade haft två små barn o jaga;-) 



Ha ha Emmie e så feg..ska se om hon blir lte tuffare i sommar!!

Ha en bra dag alla i värmen..återkommer lite senare om jag inte har smält bort! Nu ska jag gå och köpa en glass!! Måste jag vara värd nu!!!Eller?


Kram på er / Annika♥

Kommentarer
Postat av: Emilie

ja,... så tråkigt att jag inte kan följa med..... men jag har lovat winnie att hon och jag ska hitta på något roligt den veckan, bio eller baka eller något mysigt bara hon o jag =)



Ha det bra puss o kram på er

2009-06-05 @ 15:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0