Slutkörd!!

Haloj!!!

Dagen börjar gå mot sitt slut och här är en som är total slut kan jag lova!! Hör att Emmie ligger inne i sin säng o sjunger medley..hur hon ens kan ligga där o vara vaken är för mig en gåta då hon valde att inte sova på dagis idag. Winnie sover som en stock...!!



Emmie leker med barbie i trappan..HUMMEL, nu 30%..

Har allt plockat från hyllorna i dag med, och mins söta vän Jill har varit i Kungälv o lunchat med mig. Efter jag hade hämtat tjejorna på dagis åkte vi ner till Maxi o handlade lite..ingen ballade ur, gissa varför?? Mutmorsan hade varit framme igen..Lovade dom varsitt tuggummi om dom "satt snällt utan att smyg nypa varandra" och det funkade idag med..:-) Gött!!!


En favorit i repris...Vi ska till Astrid Lingrens värld näst nästa vecka, förstå va hon kommer älska det. Totalt pippi tokig ungen...

Näe, nu e det dax att packa lite..Ska till Hunnebo i morgon efter jobbet. Min kära syster yster och hennes härliga familj ska oxå dit, Mamsen o Papsen är redan på plats Vi stannar bara en natt då söndagen är fullspäckad med kalas för Winnie. Och det e ju livsfarligt att missa det:-) Men en dag är bättre en ingen

Åhhh Hunnebo imorgon kommer vi:-).

Sov gott...så höres vi imorgon!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0