Guiness rekordbok..

Gomorron!!!

Vilken härlig underbar morgon...INTE!! Har haft en katastrof morgon..Barnen hamna i  guiness rekordbok under fliken gnälliga ungar. Allt va fel,och jag var den dummaste mamman i hela världen..När jag började hota med uteblivet fredagsmys var jag helt plötsligt världens bästa..RESPEKT..eller inte! Men jag kanske kommer med i samma ovan nämda bok under fliken hot/mut morsa..=)

Här ligger fröken gnällspik....



(Levis jeans,Molo linne.)


Lovely...vilket leende man bjussar på.



Trötter i sju dvärjarna...och butter med för den delen..:-) (Molo tröja o byxor.)

När vi gick från bilen till dagis var det en glader och en toker. Så dom vaknade nog bara på helt fel sida bara. Hoppas ni alla har haft en bättre morgon. Säkert många som ska fira någon student idag..Tänk vad man minns den dagen efter alla dessa år..shit va kul man hade och den känslan...

Ha en bra dag  alla!! Höres senare / Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0