Måndag!!

Gomorron alla glada!!

Ny dag och nya utmaningar;-)..Mitt favvis uttryck tillsammans med lev i nuet, livet kommer inte i repris..Och det e ju så sant. Man borde stanna upp oftare och se till det man har och inte till det man inte har. Det e så lätt att vara gnällig och negativ till små saker..! Men man får helt enkelt försöka kasta det åt sidan emellanåt och slå sig för bröstet för det man har...men men hur lätt e det alltid, man måste ju givetvis ha sina dåliga dagar oxå.

Idag fick jag mig en tankeställare när pappa berättade om sin vän som har galopperande leukemi..!  Och tänker givetvis ofta på min älskade pappa som efter sin svåra cancer blev frisk men nu har parkinson. Thank u good för att han mår så bra som han gör..F.. va livet kan vara orättvist. Det e sådana saker som får en att verkligen få perspektiv på saker o ting.



Emmie o hennes älskade morfar!!

Igår hade vi en fantastisk dag i Hunnebo som jag skrev igår..solen sken på oss!! Så härligt....



Emmie leker att hon åker båt på parasoll foten..(Molo top och Mexx shorts.)



(Winnie i villervalla klänning o Mexx tights.)



Av alla killar i Svedala så föll min kära syster yster för denna:-)...ha ha en helt underbar svåger i blöjhatt!!!

Nä nu e det dax att åka till jobbet o knega lite:-) Det e jag o Elisabet som kämpar på idag!! Så har ni inget för er så kom o hälsa på vetja... Höres lite senare!!

Kramar Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0