Trök vädret!!!

Gomorron!!

Hoppas ni mår tipp topp i trök vädret...Man blir nästan förbannad när man tittar ut o det bara vräker ner. Men det e ju verkligen likadant varje år..maj=kanon, juni=blä, Juli/augusti=toppar o dalar..Bara att gilla läget helt enkelt!!!!

Såg Elisabets inlägg och blev full i skratt, va små dom var..ha ha. Såg oxå Elisabets fina kransar, mina stackars barn fick nöja sig med en blom stackare bakom örat´förra året. Jag har insett att jag inte är någon pysselmakare..bara om det går fort. Men i år så ska jag försöka få ihop en. Gick oxå in på gamla midsommar kort och hittade...



Japp, ni ser helt rätt...jag sitter där ock knåpar..



På Winnie ser ni resultatet..inte illa va??ha ha Men Emmas är ferrarin och min en opel i jämförelse..men det är en krans ivarje fall.( Winnie har tröja från Diesel och söta Emma klänning från Metoo.



Söta Lova..helt liten, pluttas. Hon fyller snart 4.Herregud va tiden går fort.



Och söta tvilling brorsan Edvin och pappa Freddie...

Ja, tiden går galet fort..eller hur? Nu siktar vi mot en solig midsommar och härliga blomster kransar ...

Vi höres lite senare!! Ha en riktigt bra dag!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha ha, herregud vad små dom var allihop! Man glömmer så fort, och vad fort det går då!!

Snart är dom tonåringar och springer ute på helgerna, huva!

2009-06-12 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0