För vi har tagit.....!!!

Gokväll alla!!

Bira bira bira...för vi har tagit studenten..ihh vad man minns dagen, x-tra tydligt blev det idag när jag skulle åka o hämta barnen på dagis och jag hamnade bakom en lastbil med ett flak fullt med glada ungdomar..dom hängde ut längst sidan o vinkade åt mig samtidigt som dom halsade en bira..där satt jag o var sen till dagis och började bli lätt irriterad att jag inte kom någonstans..snacka om att känna sig som en från stenåldern, vinkade lite tafatt tillbax samtidigt som jag log inombords...undra i vilket fack dom sorterar mig nu, som en cool morsa med stenkoll,knappast..mer som en kärring som ska hem till barnen o virknålen kanske:-)..Såg Winnie o Emmie framför mig hänga där...men förträngde synen fort som attan..dom får allt vara små troll ett tag till...



Troll 1



Troll 2, tagen på bar gärning hos Sanna..(Båda bär molo.)

När vi kom hem började Winnie o Emmie leka, gick super bra...tog nya skvallerblaskan och smög som en svobb in på toaletten, hann inte mer än in förrän Winnie ropade att Emmie använde hennes limstift till lypsyl...så, så gick det med dagens egentid..Undra om dom ska behöva bli 15år innan man ska få gå på toa i lugn o ro..;-) ha ha. Vi löser ingen kvant fysik på denna bloggen direkt, men ibland går vi aningen in på vissa väl privata delar eller vi o vi..jag! Ska skärpa mig.ja lovar!!.

Natti natti alla fredags trötta...inte klokt vad en vecka tar på ens krafter. Ska åka till Hunnebo imorgon o bara vara, ska bli sååå skönt. Höres imorgon.

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0