Varför bloggar jag???

Gokväll alla!!

Japp, då satt man här igen!! Lite terapi att hamna framför databurken en stund när tjejorna har lagt sig. Finns 3 anledningar varför jag bloggar..

1. För företaget, tycker allt att kläderna gör sig bättre på ett barn än på en galge. Speciellt nu när web-butik är i sikte.

2. För mig själv, som sagt lite terapi och det e super kul, ibland önskar jag dock att jag hade en mer privat blogg, finns så mycket att skriva å skvallra om..ha ha.

3. För mina barns skull, tänk va kul o dra ut alla dessa inlägg och sätta i en pärm o spara tills tjejorna blir stora och får egna barn. Dom kommer rå garva åt alla "fula" kläder deras mamma har tvingat på dom..:-).

Nä nu e det snart dax att gå ner o steka pannkakor..och nej jag är inte galen. Men Winnie ska på utflykt imorgon och dom hinner inte äta lunch på förskolan så överst på listan står just pannkakor, och det ska tydligen alla ha med sig, så det e bara att göra givakt o gå ner o steka ett par....sablans curling morsa man e ibland.Hmm I löv them♥



grrr gör pankakor NUUU....!!!! ( inne från pippi tältet i Emmies rum)



Och en KAN SJÄLV...unge:-) (Villervalla klänning)

Gonatt alla glada o sov så sött!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0