Sverige i topp!!!

Haloj!!!

Smälter ni bort?? Läste precis att Sverige låg i topp på varmaste länder i hela Europa just nu. Helt sjukt!!! Trodde aldrig att detta regn mekka skulle hamna där..men men nu hoppas vi bara det håller i sig nga veckor till så att vi som inte gått på semester än får njuuta av det...:-)

Igår flyttade som sagt mamma o pappa hit i värmen, flytten gick super smidigt tacke vare alla som var så snälla och hjälpte till. Söta Emilie ställde upp och hämtade tjejorna på dagis då jag gick till 18 och Ronnie bar möbler. Så när jag kom hem möttes jag av nybakat..hon hade bakat med dom..i värmen!! Hon e för go..



Sen var det dax att hoppa i plurret lite..



Söta Emilie och Emmie..(Badrock från shisser, finns även i blå med pirat på)



Rocka lite oxå...(Helly hansen klänning)

Både Winnie o Emmie är extremt hund rädda av någon konstig anledning..men nu börjar det släppa lite sakta men säkert. Eftersom Edith är en valp så vill ju hon gärna hoppa o busa lite med dom, och dom får panik. Men Winnie är jätte duktig..



Winnie ger henne lite vatten från poolen.

Idag var det dax för utflykt med dagis, allt lite lyxigt nu när det e så få barn kvar. I dag skulle dom ha med sig matsäck och åka buss till en badplats.Winnie var så lycklig:-)..Emmie fick dock stanna på gården.



Winnie på väg till bilen..Med Helly hansen ryggsäck och klänning. Klänningen kostar 249:- och nu e det 40% på den. Glasögon med uv glas från regazza. Glasögonen kostar mellan 39-99 kronor.

Har haft Terese här från Diesel idag, världens goaste säljare. Köpte lite preview, lite försmak på våren som anländer till butiken i november..lagom till Jul. Så jag e nöjd..nu ska jag skicka hem Linnèa så hon får en lite lyxigare vecka innan hon går på sitt tuffa sommar schema:-)

Ha en fortsatt bra dag alla!!

Kram Annika♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0