Torsdag!!

Gomorron!!

Då var man på jobbet, syns allt att det försvann en hel del varor igår. Hoppas att det blir lite o göra idag oxå. Är inte alls på G, är helt slut trots många timmars sömn inatt. Men blir garanterat på bättre humör när jag får fräffa er!

Fick allt sparkat mig ut igår en sväng på eftermiddagen i mina stövlar:-)..fick offra mig för mina barn..men när vi väl kom ut så var det super skönt o barnen bara älskar att hoppa i vattenpölarna o söla lite.



Emmie på väg ut..(Helly hansen).


Träffa bästisen på lekplatsen...jaaa Ofelia, gunga!!!



Leker affär..Winnie o Malcolm gör choklad bollar o tårtor till Frida,David o Erik. (Winnie i HH o Malcolm i Didrikssons.)



Winnie i dagens outfit från Metoo.

Nä, nu e det dax att sparka mig ut till butiken och  fylla på lite mera Rea varor.

Höres lite senare!!

Kram Annika♥

Ha en riktigt bra dag!!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har regnbyxorna som hör till helly hansen regnjackan hemma, plus en del annat. Hade vart bra om vi kunde ses snart så hon får byxorna innan hon växer ur dom.. ha ha!

2009-06-12 @ 10:37:45
Postat av: Annika

Kanon gumman!! Jag har en påse till Lova oxå. Höres imorgon, kanske kan ses en sväng i helgen..Miss u

2009-06-12 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0