Stressig dag...

♥Gokväll!!

Vilken dag..en aning stressad sådan. Började morgonen med att besöka lilla Ljungkile och Rita och hennes butik "Minimode" som börjar ta form. Sen var det tillbax till butiken och jobba lite och sen vidare till Nordahls och köpa lite mer presentpapper o kartonger.Så söta  Linnea kan slå in presenter så det knakar i sommar medans jag ligger på playan med en bok o njuter...eller ja menar jagar barn och tampas med det härliga sommarlovs kaoset :-). Som jag delvis ÄLSKAR!!

Barnens outfit för dagen:



(Tröja Lipfish o shorts dodipetto.)



(Helt i Molo.)

Efter att jag hade hämtat barnen från dagis, sprang Winnie bort till Malcolm och hoppade i deras pool.Sen har jag packat för en eventuell Astrid Lingren färd imorgon..Vi håller tummarna för att Ofelia ska bli frisk så vi kommer iväg. Dum som man är så lär man sig aldrig att knipa inför barnen, så även om jag långt o länge har förklarat att det kanske inte blir ngn tripp utan vi får åka ngn annan dag så kommer dom bli dö besvikna om vi inte kommer iväg. Men hoppet är inte släckt...



Plask plask...(Bikini Panos..se gårdagen..NU: 40% på alla badkläder.)



(Emmie  hälsar på Ofelia lite.. Ofelia i Villervalla klänning.)



Malcolm i en cool solhatt..Linne från Molo och shorts från Metoo.)

Kommer vi iväg så blir det avgång mycket tidigt...så tidigt att jag får köra då Ronnie är i väg med Peter som fyller jämt o bowlar..Och känner jag det gänget rätt så kommer han inte än på ett bra tag..Så det kan hända att han hoppas järnet på feber..ha ha. Men jag kan varje fall fet glömma att sova i bilen ner...









Nga utvalda från förra årets resa..hoppas hoppas vi kommer iväg..hade varit så skönt att slippa åka dit under semestern, vill ha den bocken i kanten när jag lägger huvudet på kudden imorgon..

Ha en god natts sömn alla så höres vi under morgon dagen!!

Kramelikram Annika♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0