Snart är det midsommar!

Idag har jag jobbar heldag, och efter det var det handling på schemat. Så när jag kom hem hade båda barnen redan gått och lagt sej. Jättehärligt men det innebär att jag inte hunnit ta kort på dom idag. Men eftersom det snart är midsommar (bara en vecka kvar) så kommer här lite kort från förra midsommar (2008).



Här sitter mina små gullungar och äter i tälten som vi ställer upp på parkeringen. Midsommar firar vi med alla grannar (nästan) och det är verkligen jättemysigt och för o inte tala om praktiskt. När barnen är trötta så går vi in och lägger dom och sedan kan man gå ut igen med babywatchen.

Ofelia var väldigt tveksam till att dansa runt stången.

Malcolm däremot älskar att dansa och leka.

Även Emmie var med i dansen. Både Emmie och Ofelia har Molo fleecar på sej.
Nu får vi verkligen hoppas att det blir fint väder i midsommar, men det återstår att se...I Sverige kan allt hända.
Ha en bra kväll. Elisabet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0