Mobilt bredband

Nu har jag äntligen skaffat mobilt bredband, så nu slipper ni inte undan mej inte ens på semestern. Hoppas bara att det funkar. Vi åker till Bohus-Malmön i morgon bitti så då kommer först testet om det funkar. Så om jag är tyst hela helgen så vet ni vad det beror på.
Idag kom första koppan på Ofelia. Som vi har väntat. Det känns så skönt att ha det avklarat för då kan vi koppla bort den sjukdommen.
Nu är det packning på schemat så vi kommer iväg tidigt imorgon. Hoppas bara att det blir lite sol i helgen, men annars är det skönt att bara komma hemifrån.

Just nu är det "Robin Hood" som går varm här hemma. Får hoppas att det snart blir någon annan film, för både jag och Malcolm börjar tröttna.
Mexx tröja, Molo kjol och Cadeau tights.

Idag lyckades jag få ett litet leende på kortet. (Kan bero på att jag sa elefantbajs samtidigt.)
Molo tröja och Hummel byxor.

Ha en jätteskön helg allihopa om internet skulle krångla och jag inte kan blogga. Nu är det dax att väcka Ofelia och sedan packa. När Robert kommer hem ska jag hinna med en sväng in till Gbg oxå och köpa med lite smått och gott till Malmön.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0