Mina X-tra pojkar.

Haloj igen!!!

Måste bara få visa några kort på mina söta x-tra barn:-)...Anton o Casper när dom var på semester för någon vecka sen.











Dom e så söta så jag dör...(Hummel tröjor o jeans shorts från Metoo.)



Hela familjen...Susanna känner ni säkert igen från butiken då hon brukar ställa upp o jobba lite då o då..Så fin vän, ställer upp i vått o torrt..en vän som jag har har varit tajt ihop med sen Bollebygdstiden och nu bor hon oxå här i Kungälv sen några år tillbaka med sin underbara familj.♥ AJ LAJK!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Susanna

Du bara för söt gums, så glad att jag har dig.

Love u många kramar

2009-06-29 @ 14:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0