Måndag igen!!

Gomorron!!!

Då var det måndag igen..man blir nästan mörkrädd när man tänker på hur fort en vecka går..hua! Tänk va man längtar efter några futtiga semester veckor..och swich säger det så är hösten här!!! Men dom där futtiga veckorna e extremt välkomna nu:-)..Jag ska njuuta o suga in varje ögonblick.

Haft en grymt jobbig natt så jag e helt slut..Emmie har knorrat från o till, antar att det e värmen som spökar. Jag märkte det igår att Emmie var helt tagen av värmen, hon var verkligen inte sig själv. Så vi stannade hemma o greja o slappade hela dagen. Emmie var mest inne..medans Winnie låg som en liten fisk i poolen eller så var hon i någon annan grannes pool. Hon älskar verkligen att bada den ungen. Får bli simskola till hösten. Kom inte in på sidan igår så jag lägger ut lite bilder sen.

Winnies outfit idag:



Dalmatin linne från Molo och Villervalla kjol. Linnet finns kvar i butiken..Nu till 30%.

Nu ska jag gå ut till Linnèa och ta tag i butiken..Ska röja lite på lagret, för snart kommer alla fantastiska höstplagg in..längtar massor. Är som ett barn på julafton när det kommer varor. 

Ha en grymt trevlig dag alla glada.

Kramiz Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0