Liseberg.

Idag har vi varit på Liseberg hela dan. Vi åkte in och åt lunch och sedan gick vi in på Liseberg när det öppnade och vi åkte inte hem fören 20.30. Vi her verkligen haft en helt underbar dag och barnen har varit på sitt bästa humör.
Idag tänkte jag vara smart och ta med min lilla kamera så jag skulle slippa släpa runt på den stora som jag alltid annars gör, för den tar så himla mycket bättre kort. Men det skulle jag inte ha gjort för den lilla kameran var helt kass och har tagit nästan bara rosa kort. Väldigt fint med rosa, men man ser ju inget annat. Kul! Här kommer i alla fall några kort som har blivit ganska normal färg på.

Lunch på Max. Det blev väldigt intressant för det kom in en polis, det är honom dom har vänt sej om för att titta på.

Flumride. Den var en hit. Även den nya cirkusexpressen Rabalder älskade han. Ofelia var lite feg i början och vågade inte ens åka karusellen, men det släppte efter ett tag. Sen blev det kaninresan, sagoslottet, drakbåtarna mm.
Det var så mysigt att bara vara familjen och ingen annan att ta hänsyn till, vi kunde göra precis som vi själva ville.

Malcolm flyger flygplan.

Malcolm älskade kaninerna, medans Ofelia var lite mer skeptisk. Men hon var ändå väldigt nyfiken på dom.
Nu är jag helt slut och ska gå och lägga mej så att jag är pigg och glad när jag jobbar imorgon.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0