Kalas dax!

Gomorron!!

Hoppas eran helg har varit grym..!! Måndag idag och jag är faktiskt hemma nu på fm då dagis är stängt idag. Så Ronnie kommer vid lunch och tar över stafett pinnen. Så vi softar här och tar det riktigt lugnt...

Igår blev det inget bloggande för mig, det var en fullspäckad dag om man säger så, i kalasets tecken. Först va Winnie på Hannahs kalas. Dom träffades hemma hos henne och så blev dom indelade i lag och så läste dom ett brev som Hannah hade fått om troll och om skattkistan dom skulle leta efter. Så upp i skogen och i en dunge under en ek grillade dom korv och blåste såpbubblor och letade efter troll (i stora drag,,,)Väldigt påhittigt, det e sådana kalas som får en att få dåligt samvete..Själv e man lat o drar fram plånbken på bushuset.ha ha. Men dom älskar ju att kalasa där oxå:-)



Molo fin på Hannahs kalas..



Under eken..mysigt va?





Såpbubbel blåsning..

Nästa kalas var på just bushuset..vi kom dit med andan i halsen kan man säga..jisses vilken stress. Åkte dit hela familjen så Emmie fick busa lite oxå. ( Och jag o Ronnie..)Söta Meja fyllde 6 år. Så gissa om Winnie var lycklig när hon la sig..2 super lyckade kalas.



Nova star på nästa kalas..hon ville absolut inte ha samma klänningar. Hmm det ska börjas i tid.



Agnes o Winnie i dom snygga västarna..egentligen behövs ingen fin klänning, man ser ju inte den ändå.



Meja i färd med att öppna alla presenter...



Emmie ville åka den stora rutchkanan hela tiden..Ronnie åkte på svarte petter..ha ha.



Men även jag..hmm smidig som ett kylskåp.

Nu e det dax att gå ner o äta frukost innan mina två sessor ballar ur fullständigt.  Vi höres lite senare...

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0