Dagens outfit!!

Gomorron alla!!

Hoppas ni alla mår bra..helgen börjar närma sig med stormsteg. Har precis varit och lämnat tjejorna på dagis.Winnies avdelning ska på utflykt till en dagis fröken i Backa idag och grilla korv o busa på hennes trädgård. Så därför lämnade jag barnen innan frukost , hör inte till vanligheten direkt.Vi är riktiga segisar på morgonen. Väntar nu på markis gubben som ska komma hit o ta mått på våra fönster på övervåningen, har bara markiser på nedre..sen e det dax att fara ner till jobbet :-)..Och vara alert;-)

Svårt det är att klä barnen rätt nu..varmt,kallt,varmt...och så blåsten på det. Ser ju så fantastiskt varmt ut när man kollar ut på morgonen och det är knallblå himmel..men ack va fel man kan ha. Tur att jag slängde ner både långa tights o jeans till Wnnie ifall ifall. Dagens outfit fick dom välja själva....



Emmie i tröja f.Helly hansen, Kjol f,Molo och tights från Metoo.



En suddig Winnie valde pärlplatte top o kjol från Molo o tights f.Cadeau och solhatt från Villervalla.

Om ni undrar varför Elisabet inte bloggar, så har hon problem med internet..jag kom inte heller in igår kväll. Men hon lär göra ett inlägg så snart  hon kommer ner till Småtufft.

Ops nu kommer han...bäst att sluta!! Jag återkommer lite senare!!

Kram på er /Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0