Bloggtorka?? JAAAA

Som ni märkt har jag inte varit så flitig med skriveriet på sista tiden. Men det är helt tomt i huvudet. Lite beror det nog på att nattsömnen har blivit störd när Ofelia har vaknat och varit vaken ca 4 tim/natt. Så jag har varit så himla trött. Men inatt sov hon hela natten så jag ska försöka återhämta mej nu. Igår var Malcolm hos en kopis hela dagen och hade jättekul. Robert var hemma med Ofelia och själv var jag på shopping tur i Gbg. Det blev köpt lite möbler och tyg till nya gardiner. Idag har vi oxå varit på shoppingtur, men med BARN. Hur kul är det? Tur att det är lördag så man kan hota med att lördagsgodiset försvinner om dom inte är snälla...
Här kommer lite kort från igår, kanske kommer det kort ikväll som är från idag.



Så här ser mina barn ut när dom tittar på tv, gärna med stövlar på.
Ofelias tröja och tights från Villervalla, stövlar Maximo.
Malcolms tröja från MeToo och byxor från Molo.
Ha en fortsatt bra dag så kanske vi hörs ikväll. Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0