Kompisar är bäst.

Lite strul har jag i alla fall med att komma ut på nätet här. Men om jag försöket tillräckligt mång gånger så går det. Därför blir det lite oregelbundet bloggande under sommaren.
Igår kom Nina med sin son Noa som är lika gammal som Malcolm. Dom hade superkul. Det är kul att se när dom har varit ifrån varandra ett tag att dom längtar. Ofelia längtar oxå efter sin Emmie. Idag berättade hon att om Emmie kommer så kan hon få låna min katt och mina leksaker! När hon går så långt att hon tänker låna ut sina leksaker då förstår man att hon saknar Emmie. För leksakerna lånar man helst inte ut alls till nån.

Ofelia och Malcolm hoppar studsmatta iväntan på Noa. Den här studsmattan är välanvänd. Även om det är stekande sol som det har varit nu så hoppar dom och svetten rinner. Tänk om man hade orkat det. Ofelias klänning från MeToo och Malcolms shorts från Quicksilver.

Äntligen kom han. Malcolms tröja Molo, Noas tröja HellyHansen.

Efter lunchen blev det stranden så klart. Man kan inte så mycket annat i den här värmen.
Solskyddströjorna från Panos.

Minigolf hann vi oxå med. Minigolf och fiska krabbor står högst upp på Malcolms "favoritsaker-att-göra" lista.

Även Ofelia försöker sej på en karriär inom minigolf. Tröja Molo och kjol Villervalla.
Imorgon kommer det mera besök, men jag ska försöka att få lite tid under helgen att blogga. Ta nu vara på värmen i helgen i fall den försvinner nästa vecka som jag har hört (hoppas verkligen inte att det är sant).
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0