Hola todos.!!


Hola todos...

Nu skiner solen igen..det var på tiden det..!!! Jag sitter här o gäspar ikapp med Emmie som hoppat sova middag idag så det blir o sätta tandpetare i ögonen på henne så inte dom små blå går igen..Väntar på Johan o Emilie som e på väg från Sälen för en snabb visit och en liten matbit, då dom jobbar imorgon båda två stannar dom tyvärr inte över natten.. 

I förmiddags åkte jag o mamsen och handlade lite, grabbarna snickrade på trappan i sjöboden och min älskade syster yster passade barnen. Så här låg dom o myste med moster Tina o läste när vi kom hem..



(Winnie Molo klädd och Emmie Metoo klädd.)

Vid lunch kom Biörsmark barnen, deras mamma Anna o Peter körde upp dom och stannade och åt lunch i Hunnebo och avslutade med en fika här. Super trevligt.. innan dom for hem till Kungsbacka igen. Så Malin o Filip sitter här i soffan o läser och Tina,Winnie o Lotta är nere i sjöboden o ritar och läser..och gissa vad grabbarna gör...säger bara britsh open..GOLF;GOLF GOLF...hur kul kan det va?? Men där lär dom väl sitta som fastklistrade tills det e slut då det e sista dagen idag..hmm.



Härliga mysbyxor från Molo`s höst kollektion.

Med andra ord är jag värd en shoppingtur imorgon..utan barn!! Eller hur??

Höres lite senare..Kram kram / Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0