Stolt över mig själv!!!


Heje..

Oj, vad klockan är mycket. Det blir ett snabb inlägg innan läggdax..Måste sova för i morgon kommer Maya,Karin o Linda på besök. Ska bli dunder mysigt då det var super längesen vi sågs alla 4.



Tjejornas outfit idag: Winnie Helly hansen klänning och Emmie i Me too top och Mexx kjol.


Idag har det varit ytterligare en kanon dag, tur med vädret..och mesta dels glada barn med bara ett fåtal släpp:-) Mammas mysiga kusin Irene från Falkenberg kom på besök idag, barnen har knappt träffat henne men dom bara älskar henne. Hon är en frisk fläkt utan dess like..



Eftermiddags vila framför lill Tv:n.



Prinsessan på ärten..ha ha med Irene.(Dieseljeans, Peak tröja.)

Ni anar inte va jag har gjort mer..skruvat ihop en våningsäng till friggeboden med pappa som en hjälpande hand,Han har så ont den stackaren i sin fot så han ska till akuten imorgon ..men jag är så nöjd över mig själv så jag lär somna gott..ha ha. Kan knappt sätta ihop ett kinderägg i vanliga fall...så ni förstår varför jag e stolt!!!:-)

Gonattis och kram

Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0