Fiske!!


Hej!!

Igår hade vi en fantastisk dag här i Hunnebo, vi bara slappa och njöt av det fina vädret...Så härligt! Idag e det dock lite sämre med massa moln..men man får vara glad så länge det inte regnar. På eftermiddagen åkte Winnie o Ronnie och Johan o Tina ut med båten för att fiska..det gick sådär inget napp..men jag har fått napp sa Emmie belåtet när dom kom in..svårt att fatta att ett ord kan ha två betydelser:-)...



När dom kom in till bryggan åkte jag o Emmie med på en tur..och jösses va det blåste..Emmie tyckte det var sådär kul när båten flög..och jag måste erkänna att jag oxå tyckte det var lite små läskigt.



(Klänning från Mexx, tights f.Molo, kofta f,Metoo.)



( T-shirt från Lipfish och shorts från dodipetto.)

Nu sitter jag i tystnad och skriver, så skönt!! Winnie följde med gänget till golfbanan och Emmie sover middag. Tänk att man kan uppskatta tysnaden så mycket..nu ska jag stänga av datorn och bara njuta, för snart e kaoset igång igen..

Höres snart!! Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0