Tiden går ruskigt fort!!


Haloj!!

Ännu en dag har lidit mot sitt slut, det e inte klokt va tiden går fort här. Idag har det varit blå himmel och sol men, hmm konstigt att det allt som oftast finns ett men med i spelet..:-). Men det har blåst järnet här hela dagen lång, vilket har resulterat i tröja av o på men framför allt trist för ungarna då det inte går att bada då det ligger ett manet täcke här inne, tack vare blåsten. Massa rödmaneter på toppen av det..hmm hatar dom små rackarna...



Tjejornas outfit: Emmie i Molo, Lotta i Juicegirl (nu 70%) och Winnie i Mexx.



Dom ligger så tätt så man knappt ser dom..men äckliga är dom..



Lotta o Winnie försöker frenetiskt få bort maneterna...

Men som jag sa så har dagen blåst iväg med hög hastighet...Emmie har varit familjens gnällspik,märks att hon inte får den sömnen hon behöver. Hon har svårt att komma till ro med allt liv och stök som blir när vi är hela familjen taikon..Men va skoj det är när det händer något i varje hörn.. men på onsdag och lör ska jag jobba samt på Söndag är det Molo inköp för nästa vår..så lite miljö ombyte och lite full rulle i annan bemärkelse ska faktiskt bli lite kul:-)



Antar att kommandoran säger åt mormor vad hon ska göra..ha ha..



Nu ska jag lägga mig...kollade precis på Lipstick jungle och när jag kom ner hade alla dragit...så jag antar att dom sitter i sjöboden o myser med något starkt i glaset. Winnie är oxå med trots att uret står på halv 11. Hon kanske har slumrat i Ronnies knä...vem vet!! Men jag sitter inte uppe och väntar på dom...utan:

Gonatt på er..sov gott och dröm sött 

Kram Annika♥   

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

*svarar:* tack ändå!! ^^



töserna är alltid så fina! =)



kram kram

2009-07-21 @ 11:26:43
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0