Vikinga marknad, fredag 31/7.

Gomiddag!!

Imorgon är det Vikinga marknad i Kungälv och det är första gången som vi inte ska stå på utsidan, känns hel skumt. Anledningen är en kombination av semster och lite Rea varor kvar. Men vi kommer ha erbjudande inne i butiken..sitter just nu å värker på vad vi ska ha. Återkommer snart om det:-)



Pappas tjej..(Metoo klänning.)

Börjar klarna upp ute..så hoppas på lite sol. Min faster Kerstin och min kusin Kim och hennes son Adrian är på väg hit för att besöka oss över dagen. Ska bli jätte kul o träffa dom. Har inte ens träffat Adrian och han är 4mån äldre än Emmie så förstå att det e längesen vi sågs.



Börjar bli en aning för stor för spjälsäng..eller??

Ha en fantastisk dag!!!

Kram på er!! / Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

pappas tjej tycks inte gilla situationen, varför håller han i ungens arm sådär ser läskigt ut tycker jag.

2011-02-03 @ 21:45:28
Postat av: Annika

Ha ha..denna kommentaren hade jag missat:-)..Antar att Winnie i vanlig ordning busar med sin pappa genom att försöka ta hans hårband...men får en puss istället:-)..Därav håller han bort hennes arm:-)..

Så pappas tjej är boven i dramat:-))))))

2011-02-18 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0