Trök väder!!!

Åhh vilket underbart härligt sommar väder vi har..NOT!! Fy bubblan va trist, det har ju verkligen regnat konstant hela långa dagen. Så det har inte gått många knop här hemma inte, har inte haft någon som helst ork att ta tag i något.



Enligt mig en super snygg kofta som kom i dagarna från Metoo..jag bara älskar den och Winnie gillade den oxå..phu.. Finns även i lila/röd. Kostar 399:- ..Erkänn mysig..med tryck knappar samt om man vill använda trä knapparna oxå.
 
Winnie hade en kompis här några timmar från sitt gamla dagis. Och Emmie har bara varit en pillemaja mest hela dagen,snacka om rastlös om inget händer..blir tokig på den ungen som ska på allt och helst pilla å greja så sakerna går sönder. Winnie har inte haft sönder en leksak på sina fem år men Emmie...Så fort hon e tyst e det bäst att gå o kolla vad hon pysslar med..:-).. Idag har hon valt att smula sönder frigolit i våran säng, förstört lite saker i Winnies rum, varit på toaletten och hällt ut massa vatten samt dragit ut allt toa papper på golvet ..phua blir helt matt..Listan kan göras lång!!!



Winnie o Ebba leker att dom är ute och ska på utflykt på landet..härlig fantasi...



picknick i det gröna..:-)..på kontoret!!

På em när Ronnie kom hem från en golftävling på Barsebäck, stack jag och Elisabet ner till Småtufft och tjingsa på Linneà och gjorde lite små saker. Hann in på Sweet en sväng och la undan lite höst nyheter till mig.. I like!!!

När vi kom hem kom Ofelia och Malcolm över en sväng och lekte..så det var full rulle. Så nu e det dax att krypa till kojs för imorgon har jag  fått för mig att jag ska byta rum till tjejorna och det lär ta tid då ungarnas rum ser ut som en miniatyr av toys `r us sen är det Orup o Lena och Måns Zelmerlöv på fästningen som gäller. Såå kul, hoppas på uppehåll
bara..peppa peppa.



(Emmie Mexx byxa och Molo top och Ofelia i Metoo och Levis jeans.)



Malcolm ligger o snackar lite med Winnie..kan vara såhär det ser ut om 10 år..ha ha. (Winnie i Molo och Malcolm i Quiksilver och Mexx jeans.)

Kram på er alla och ta hand om er../ Annika♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha! Så härligt att höra att ni också får smaka lite på det roliga när dom gör sönder och drar ut allt :)) Vi hade två stycken som var såna samtidigt, puhh men det blir bättre jag lovar!

Kul det ska bli ikväll gumman! Hoppas hoppas nu att regnet håller sig borta bara.. Hörs sen, puss!

2009-07-24 @ 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0