Alfred o Klara


Gomorron!!

Nedräkningen har börjat, i mitt lilla huvud är jag redan i Hunnebo och gottar mig..ha ha. Men jag har allt några timmar kvar och dom är fullspäckade om man säger så. Har en ordentlig att göra lista innan det bär av. Skulle inte förvåna mig om tidningarna har rätt för en gång skull och det blir skit väder nästa vecka...då har jag packat rätt mycket för en helg:-)..

Igår hade jag besök av Cissi o barnen i butiken. Våra trogna kunder från Borås ocå min kusin Martins fina familj.



Söta Klara.....



....och Alfred!!

Nu e det dax att börja bocka av på att göra listan.....

Kram på er, så höres vi senare från Hunnebo. / Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0