Sommar snart igen???

Då var det morgon igen och idag bär det av till Bohus-Malmön igen. Hoppas verkligen att vi kan få lite fint väder denna vecka, det var ju ett tag sen sist. Även denna vecka får vi lite gäster så det blir fullt upp. Om inte vädret blir bättre så lutar det åt att vi åker hem till helgen och då är våran sommar slut..inte riktigt, men vi kommer bara att åka upp på helgerna till Malmön, och då känns det lite som att sommaren är över.
Igår när Ofelia skulle bajsa så kom det en liten, liten kula. Hon tittade på den och sa att det var en bäbis plutt, sen gick hon och la sej. Efter en stund ropade hon igen och sa att nu kommer mamma och pappa. Va var då sa jag. Då upprepade hon igen att nu kommer mamma och pappa. Innan jag förstod att hon behövde bajsa igen så var jag lite undrande.



Ofelia skulle tvätta händerna och var noga med att Tiger skulle sitta på toalocket och titta på så att han skulle lära sej hur man gör. MeToo byxor och Villervalla tröja.

Tv tittande Malcolm som vanligt. Hummelbyxor och Molo tröja.

Malcolm kom på att man kan hoppa säck med en påse. Ofelia var inte sen att hänga på.

Igår var det inköp på Molo och Hummel. Superfint kan jag lova!! Det ska bli jätte kul när det kommer till nästa vår, men först är det ju alla nya höst kläder och dom är inte helt fel.
Nu vet jag inte när jag skriver nästa gång beroende på tillgång på intenet men ha det så bra tills nästa gång...
Elisabet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad rolig hon är!! Gullunge!

2009-07-27 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0