Oxå ensam.

Idag är det min tur att vara ensam en natt. Synd bara att inte jag och Annika kunde vara det samma kväll så man hade kunnat umgås. Men sånt är livet med barn. Jag åkte från Malmön 06.30 imorse för att vara på Mexx inköpet kl 09.00, sen åkte vi till butiken och hängde ut det nya Molo. Jätte fina Molo kläder som har kommit. Imorgon ska jag jobba så Linnea får en dag ledigt, därför sover jag hemma och åker tillbaka till Malmön imorgon.
Mexx kollektionen var verkligen super fin och som vanligt lyckades inte jag och Annika att hålla oss till budgeten. Det är hur svårt som hellst. Vi tycker att vi drar ner varenda gång och bara tar det som vi verkligen tycker om och ändå sticker prislappen iväg...nån som har nått bra förslag hur vi ska lyckas hålla våran budget??
Tyvärr glömde jag kvar kameran med alla nytagna bilder på Malmön, men jag satt och tittade på lite gamla kort och här kommer några. Jag har verkligen hur mycket kort som hellst, men tyvärr kan man ju inte visa alla...



Dessa korten blir jag så glad av. Man kan verkligen se på dom hur mycket dom tycker om varandra. Båda i Molo fleecar. Diesel väst och keps.

Är bara tvungen att visa detta kort på min lille prins i frack på mitt och Roberts bröllop. Våra söta brudnäbbar som hjälpte till att ta hand om Malcolm när han fick långtråkigt under bröllopet är Maja och Ida Garellik. Tänk vad fort tiden går och hur fort dom små liven växer. Det känns som om det var igår han var så här liten men det är 3½ år sedan.
Nu ska jag lägga mej i soffan och njuta av att det är helt tyst i hela huset. Bara jag och katten.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0