Hus renovering.

Idag har vi varit hela dagen hos min bror och hans tjej och hjälpt dom med renoveringen av huset som dom ska flytta till. Jag har rivit ner tapeter och målat tak och Robert har blandat betong till köksgolvet. Malcolm tyckte att det var jätte kul att få gå omkring i betongen och trampa ut den. Ofelia satt och tittade på film i ett prinsess tält.

Malcolm och morfar går i betongen.

Ofelia tittar på film och äter klubba. Villervalla klänning och tights, Hellyhansen tröja.
Just nu är min familj hos Annika och Ronnie och äter varma mackor så jag ska oxå dit sen är det sängen så att jag är pigg imorgon på inköpet för Molo och Hummel.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0