Höst nyheter!!!

Haloj alla!!

Idag har jag jobbat hela långa dagen, är så trött så jag ser i kors. Så jag ska fatta mig kort. Säger bara, HÖST NYHETER i massor. Det e som julafton när man drar upp kartongerna. Har hängt ut en hel del idag, bl a Metoo i massa färgsprakande färger. Inga dystra höst färger där inte;-)..

Har sänkt REAN  ytterligare så nu e det 50-70% på det som finns kvar. Och lite finns det allt..så passa på o fynda!!

Igår blev det inget bloggande för min del..var i Lysekil på havets hus och sen var det grillning och spela spel på programmet, och sen stupade jag i sängen för att orka upp idag. Ungarna tyckte det var jätte kul o se på alla fiskar o krabbar m,m.. Men en sak är helt säker, ska vi dit igen så blir det inte i stormväder en dag i juli..hatar köer och trängsel.



Lotta o Emmie i väntan på filmen ska börja på havets hus.



Winnie och sliten pappa efter en hård dag..ha ha  (Winnie i Peak tröja och Metoo haremsbyxa.)

Syster yster tog massa bra foton, min e superkass i mörker. Få bli till att önska sig en ny kamera..Så jag lägger snart ut mer.

Gonatt på er alla!!

Kram/ Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0