Här är jag igen.

Det går lite tid mellan gångerna, men det blir mer till hösten. Allt beror på att jag har så struligt med internetåtkomsten här på Malmön. Men det är ju ändå semester och då måste man ju få slappa till lite. Eller?
Vi har det i alla fall super bra, trots att sommarvädret verkar ha dragit sej tillbaka. Just nu håller vi på med att skrapa och måla om huset här, roligare har jag haft, men det måste göras. Om det är någon som är sugen på att måla är ni välkomna...antagligen ingen.
Måste säga att hur skönt vi än har det här, så blir man lite sugen på att sticka till Småtufft nu när höst varorna börjar droppa in.

Här är fam. Ljungberg på besök. Tror ni att Ofelia och Malcolm var glada när Lisa och Jesper kom på besök?!

Efter middagen var det dax för ett kvällsdopp.

Jesper var lite tveksam.

Här är det glass som gäller nästan varje dag. Kiosken ligger 20 meter i från vårt hus, så det är svårt att säga nej.

Ofelia letar blommor ute på Draget.

Fam. Tveit/Pettersen kom på besök och då var det krabbfiske som stog högt upp på listan.

På kvällen låg alla barnen i bäddsoffan och tittade på film. Hur mysigt som helst.
Kläderna har varit med i många inlägg så jag skriver inte under varje bild, men om det är något speciellt klädesplagg, så skriv och fråga. Ha en jätte bra kväll så hörs vi snart hoppas jag.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0