Fästningen och jobb!!

Heje!!

Vilken tur vi hade med vädret igår på fästningen...hade en super mysig kväll med mina syskon m,respektive och Lena o freddie. Orup o Lena var grymma..säga vad man vill, trots man inte e ngn större fan så kan man varje låt och det svänger...;-).

   
(Lena, Freddie, syrran, Ronnie och Johan...Emilie o Johan...Jag, Lena och Emilie.)

Har varit en aning trött idag kan jag lova..men med jobbet i bakhuvudet igår så blev det en relativ lugn kväll så jag var allt på hugget ändå. Var riktigt kul att jobba idag då jag hade massa att greja med samt massa trevliga kunder. När jag kom hem till min mindre pigga sambo:-) så tog jag med barnen ut..och vips var dom borta.. dom följde med Robert hem. Efter en stund ringde Robert..och sa att jag skulle komma en sväng, gissa vad?? Emmie hade smörjat in sig med ngn fotvårtskräm över hela sig..hmm Va ska det bli av henne tro..:-) 



Som vanlig tiggde hon till sig lite käk av Robert..!! Elisabet är och hjälper sin bror o Julia med deras hus.



Brottning i soffan..Ofelia lekte att hon sov och när Emmie släppte välte Ofelia omkull Emmie. Hon e smart hon..ha ha.

Nu drog jag tydligen nit låten en stund för nu e alla barnen här och röjer..tjejorna ville absolut visa sina nya rum. Blev jätte bra och alla e nöjda o glada. Men det blir inget byta tillbax på många år..herregud vilket jobb det var. Vi slängde tre svarta sopsäckar med leksaker..eller två en har vi sparat till mina syskon om det blir någon liten knodd i framtiden..♥

Imorgon ska vi till Jönköping och handla Hummel och Molo för nästa vår..samt se på två av deras nya märken. Ida T och Katvig hoppar vi nog lite till då vi inte har haft någon vidare efterfrågan eller saknad av det...Så får vi se vad som händer i framtiden. Så som sagt vi är väldigt lyhörda så är det något märke ni saknar hos oss..maila eller kommentera här under. Ska ju på mässan nästa vecka..

Men nu e vinter kläderna på G..känns konstigt såhär i juli eller hur??

 

 
 

Några av modellerna..Dessa  färgerna kommer. Sen får vi ju massa Didriksons och helly hansen oxå..

Ha det bäst!! Och ta hand om er-)

Kram / Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0