Torsdag...

Gokväll!!

Gissa va vi har gjort idag??? Varit på ytterligare två inköp och köpt massa fint som vi hoppas att ni kommer att gilla. Varorna dimper ner i butik i slutet av juli så det känns inte som imorgon direkt;-). Men den som väntar på ngt fint..ha ha Först handlade vi Next level och sedan Metoo, två säljare men samma företag. Om ni inte känner till det så är Next level fortsättningen på Metoo kan man säga..Brytpunkten är stl.128cl så den finns med på båda kollektionerna. Som vanligt var det massa fint och glada färger.

Igår fortsatte min lediga dag i lugnt tempo, vi hämtade Tilda på dagis och när vi kom hem bakade vi lite och tjejorna lekte. Sen gick Tilda hem och då kom Ida..och då tröttnade Emmie på att få en dörr i trynet och höra att hon inte fick vara med så hon gick till Ofelia och lekte:-).



Här bakas det med söta Tilda:-)



Och Ida å Winnie leker med Polly pocket i dockskåpen. Som ni kan förstå så e det sådär kul när Emmie ska vara med och pilla å förstöra.

Nu e det dax att inta soffläge och ladda för zapp på burken. Ronnie tränar bandy så jag får fjärrisen helt för mig själv. Annars är han snabb på att ta sängen och vinka ner mig en våning. Han vägrar nämligen att se "Desperate" "greys" mm. Inte helt samma smak när det gäller såpor kan man säga!!!

Kram på er!! Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0