Sorry!!

Hej!!

Sorry för dålig blogg uppdatering. Livet går just nu i ett..inte ett pause tryck och när det väl händer är det annat som står högst på listan. Sen är det ju tyvärr slutet på säsongen vilket innebär att ni nog e så smått eller "väldigt" trötta på våra glin och deras kläder som går i repris:-).. Så snart så..kommer det massa nytt och fint!!!

Webbutiken är oxå ett kapitel för sig just nu, detta har dock varit en liten prövotid då vi öppnade den mitt i säsong med ett utplockat sortiment. Till våren blir det andra bullar då allt det nya kommer samt att vi har lagt en budget även för web shoppen. Samt att vi ska lägga lite mer krut på bilder och utseendet. Så ha överseende!!!

Idag har jag varit på lusse firande på dagis, Winnie var lucia. Dom var jätte duktiga men jag kan komma på mig själv med att jag satt å skratta åt all kaos som var runt omkring -där e min mamma ropade någon från lusse tåget. - Där e min, en annan. Syskon som skrek och hej å hå..Men visst e det allt en stor charm med det oxå. Emmie och Ella valde att inta scenen och sjunga en liten trudelutt för alla som satt och lyssnade innan lusse tåget kom:-)..haha Ja, snacka om att Winnie och Emmie är varandras motsatser,Winnie skulle aldrig göra något sånt.



Efteråt sprang Emmie och pussade på stora syrran♥..

Nä, nu e det dax att gå och lägga sig, är helt slut efter dagens bravader.

Kram på er och tack för idag!!!

Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0