Söndag..

Hoppas ni har haft en fin lucia och en härlig Söndag!! Själv har man jobbat hela dagen lång..Eftersom vi inte har öppet söndagar annars så känns det lite överkurs att ha öppet nu i December, skyltsöndag köper jag samt söndagen innan julafton men 2:a och 3:e advent. Man blir inte ner sprungen direkt..men lite glatt folk hade jag allt, mer än jag hade räknat med så jag är nöjd med dagen:-)..Så tack!



Ha en fortsatt mysig kväll..Snart e det måndag igen och en ny vecka väntar. Denna vecka som kommer har vi öppet till 19.00 alla dagar. Så varmt välkomna!!!

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, det var toppen för oss att det var så lugnt i butiken. Lika bra service som alltid! Det är så trevligt att handla hos er. Vill ha alla läckra plagg ;)

2009-12-15 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0