Nyheter!!!

Haloj alla i kylan!!

Vi snackar kallt..herregud!! Men jag klagar inte, lite snö på detta nu lagom till torsdag skulle sitta som ett smäck. Hade allt varit mysigt med en vit jul för omväxlingens skull.

Slutade halv 3 idag och det passade bra då jag e lite yr i bollen efter gårdagens spruta. Bättre sent än aldrig sägs det ju.Min arm e så öm samt att jag har lite feber..Så jag hoppas att jag mår bättre inför morgondagen, då det e jag och Lena som ska ta hand er i butiken:-) 

Lovade att visa er lite Mexx nyheter..(vårnytt men hänger redan ute till er:-)



Cardigan 179:-, Byxa 79:-, Top 179:- /Stl.50-68cl



Body 179:-, Byxa 179:- / Stl.50-68cl



Klänning 299:-, Tights 79:-, Top 129:- Byxa 199:-/ Stl.74-92cl



Tröja 179:-, Byxa m.hängslen 349:-, Zip.tröja 249:- / Stl.74-92cl



X:t i svettis tröjan är massa döskallar samt på bältet. / T-shirt 99:- , Zip-tröja 299:- och jeansen inkl.bälte 399:-. Stl.98-152cl



Klänningen som finns på mellan gruppen kommer på måndag. Top:199:-, Byxa 249:-, Cardigan 349:-  / Stl.98-152cl.



Pikè 299:-

Coola pikèr från scotch & soda. Till killen som vågar sticka ut lite bli super cool i en rosa pikè och ett par slitna jeans. Pappa kan alltid matcha sina söner, märket finns till pappa på b l a MQ.

Nu ska vi snart hör å häpna ta in granen, lite tidigt kanske men eftersom vi inte ska vara hemma på julafton vill vi hinna njuta lite av den. Det e ju nu innan det e som mysigast. Nä, dax att återgå till lite måsten innan man riktigt kan njuta av fredags kvällen:-). Ha en mysig kväll!!!



En som vill att vi ska gå...:-) / Villervalla klänning och Molo tights.

Kramar Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0