Nattgäst.

Inatt har Emmie sovit över hos oss. Och dom lyckades att vara kompisar hela kvällen!!! Efter middagen var det sångstund med pippi-sånger. Alla tre satt och sjung för glatta livet.

Ofelia i villervalla, Emmie i Molo och Malcolm i molo byxor.
Sen var det dax att göra pepparkakshus.

Full koncentration. Det är inte lätt att göra prickar med kristyr!

Även Emmie var fullt koncentrerad.

Malcolm satt länge efter det att tjejerna hade gett upp.
Jag har inte hunnit sätta ihop husen än, men när jag har gjort det så ska jag ta kort och visa, för dom blev super fina.
Ofelia är nog inte den bästa övernattningskompisen, för hon somnade nästan med en gång när dom hade lagt sej. Emmie var nog mer inställd på att leka hela natten...men hon lovade att sova om "Fiffi ligga hos mej". Och vad gör man inte. Tillslut somnade även hon.

Här har trollet somnat på en madrass i Ofelias rum.

Godnatt!

Idag är det min jobb söndag och vi har öppet mellan 11-16, så kom gärna in i butiken och hälsa på.
Ha en bra andra advent.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0