Molo nyheter!

Nu är äntligen dom efterfrågade molo fleecearna här. Super härliga färger. Det har även kommit två tröjor, en på kille och en på tjej.







Idag när Ofelia vaknade så var hennes ögon igenmurade. Kul. Det var bara att ringa till dagis och säga att hon inte kommer. Istället fick hon följa med mej till jobbet, och det gick super bra. Vi var där från 9.30 till 14 och hon gnällde ingenting. Hoppas bara att det ger sej snart. Nu ska jag försöka att få Annika att ta en promenad med mej. Få se om jag lyckas.

Kvälls macka innan sovning. Ofelia la sej bredvid Malcolm och frågade om inte han kunde klappa henne.
Godnatt. Elisabet.

Kommentarer
Postat av: Marika

Yes!! Jag har nu köpt en av varje fleece, de är ju så underbara!!! Kanon att du kunde fixa även en mörkblå i rätt storlek åt mig. Tack snälla Annika!

2009-12-15 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0