Måndag igen..

Haloj!!!

Måndag och fortfarande helt slut efter helgens bravader.. så idag blir det allt tidig läggdax IGEN,det e ju nästan så man skäms, klockan är 20.00 och man funderar skarpt på att hoppa i säng!!! Men det blir väl ett å annat zapp på fjärrisen kan jag tro.



Winnie i söt skjort klänning från Mexx. ( Finns från stl.98-152cl) i samma mönster men en annan modell finns även klänningen i stl.74-92.

Imorgon bär det av till götet för att träffa Micke från Onetwoten och göra ett Molo inköp. Imorgon är det ytterplagg och fleecar som ska ses och lägga orders på. Ska bli kul och spännande att se dom nya färgerna. Jag tycker deras ytterplagg är helt fantastiska, och fler å fler upptäcker detta och verkligen kommer in och säger att dom aldrig har varit nöjdare. Och då från folk som har använt Reima i alla år tidigare. Så det ser jag som ett riktigt bra betyg!! Men det e allt fortfarande lite skumt att man redan beställer inför hösten 2010.



By the way..Ett stort tack till alla gulliga julklapps handlare som har förgyllt våran dag idag!! Undrar om jag snart börjar slå in paket i sömnen:-)...

Kram på er!! Höres imorgon / Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0