Lördag!

Haloj!!

Då var man nyss hemkommen från Winnies dans uppvisning, dom var såå duktiga och man sitter där med ett stort och stolt leende:-)..Tycker att det e super kul att Winnie gillar att dansa, då jag själv dansat i många år samt varit danslärare för 6-12åringar med en kompis.



Temat för deras grupp var:..tjuren ferdinand, så alla var röd klädda.



Stolt som en tupp när allt var färdigt!!

Innan dansen delade vi oss lite, Ronnie och Winnie åkte och spelade lite golf och jag å Emmie åkte och handlade. Emmie vaknade imorse med världens klibbigaste ögon så nu är det hennes tur att ha fått ögoninflamation samt en förkyld liten snok!!! Så hoppas hon e frisk tills på måndag.



På väg till golfbanan för att slå. (Metoo byxor, tajta i stretch och Molo jacka och mösa från Maximo.) Ronnie står bakom med den vändbara Diesel mössan jag har visat er tidigare.



Tuff doktor, trots lite halvkass så var hon på jobbet, och kunde dessutom konstatera att hennes mamma led av kronisk trötthet!! Gäsp..

Natti natti!!! Ha en fortsatt fin helg alla glada..Imorgon hittar ni mig på Småtufft!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0