Julklappar!!!

Hej!!!

Jösses va kass jag har varit på att blogga det sista. Anledningen stavas tids brist!! Även om det finns lugna stunder på jobbet så är det så mycket annat som ska fixas då. Men man märker att julförsäljningen har börjat dra igång och det e såå kul!!! Så i dag har jag slagit in julklappar för glatta livet:-)



Lite snett...ha ha men erkänn "pluggit"..Nästa år får jag nog hitta på något annat..för herregud vilket jobb. Men en riktigt bra morot på morgonen..dom får öppna paketet när dom har tvättat sig och klätt på sig..hehe så ni anar inte vad snabba vi är på morgonen.

Igår var jag dock ledig och det var jätte skönt, eftersom jag jobbade både lördag och söndag. Så det blev en slappar dag som heter duga med lite"måste" inslag som b l a städning. Anledning=Solen lyste in i hemmet och gjorde mig påmind hur det egentligen såg ut!!! Så det var bara att dammsuga och se glad ut...



Passade Anton och Casper en stund..jag bad Anton visa dom nya Mexx jeansen..Hmm snygga va?

Nu stack Ronnie iväg på bandy träning och jag ska lägga mina små troll som sitter och pusslar. Och sen startar min egentid som jag just nu längtar järnet efter:-) Imorgon ska jag iväg och träffa några av mina fina vänner i Gbg. Ska bli super mysigt!! Så jag hoppas Elisabet tänder till och ger er en liten uppdatering imorgon..;-)



Imorgon ses vi tjejer...längtar!!

Gonatt alla. Kramar Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0