Granen!!!

Haloj!!

Blev inget jobb för mig idag, bestämde mig rätt sent igår att byta dag med mamsen då jag kände mig helt färdig. Idag har det gått lite upp å ner skulle jag vilja säga. Men jag ska försöka ta mig i kragen och åka ner å handla nu, har inte varit utanför dörren på hela dagen..Vill till att ta på sig rejält om man läser termometern..Brrr

Väntar nyfiket på besked från Småtufft om hur dom har haft det idag. Hoppas ni har varit där och sett till att dom fått jobba hårt;-).Imorgon är det min tur istället, så det ska bli kul!!! Så jag hoppas och ber till högre makter att jag ska vara piggelin imorgon.

Igår fick vi in granen..och barnen var såå nöjda. Vi har en liten där uppe som dom fick pynta med alla deras fina alster dom har gjort på dagis..hmm och en stor där nere och där hänger det endast kulor och glitter i år. Kände mig stundtals som pluto, ni vet när han ska fånga julgrans kulor från piff å puff. Emmie är en riktig liten fumlig tjej:-).



Emmie med minigranen./ Molo klädd.

 Vi la lite julklappar unde granen i hopp om att dom skulle få ligga där ostört..men imorse tog jag Emmie på bar gärning..haha. -Jag bara tittar och känner lite mamma...-Okej bara titta. Och peppa peppa inget paket som är öppnat än. Så vi får se hur det går.



En suddig Winnie i Metoo.



Må så gott alla!!! Dax att dra till Maxi.

Kramar Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0