Gott nytt år!!!

Hej alla glada!!

Nyårsafton..tiden går ju inte alls fort..phuu. Snart 2010..då väntar nya spänningar och utmaningar. Och ett nyårs löfte som ska hållas..;-). Ingen idèe att jag avlägger något då jag aldrig kan hålla det ändå..Lite sundare livstil vore på sin plats:-)..Så vi får väl se!

Står på jobbet och inte en trut så långt ögat kan nå:-)..Så jag inventerar som en tok. Men var tvungen att ta en pause. Allt måste räknas, och det e sådär kul!! Nästa år hoppas jag att vårat nya data system gör att vi har allt i burken och slipper slava.

Igår var det ett fantastiskt vinteväder ute, så jag å barnen var ute i det fina vädret och åkte pulka och lekte i snön.



Tjejorna i sina Molo stassar:-)..





Emmie i Helly Hansen mössa..Och grymma didriksons vantar.

Ett gott slut alla fina och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

Nu ska hem å fixas och trixas lite innan folket kommer:-)

Kram på er/ Annika♥


Kommentarer
Postat av: Marika

GOTT NYTT ÅR!

kram Marika

2009-12-31 @ 14:45:45
Postat av: Annika

D-samma vännen!!! Hoppas ni hade det riktigt bra! Kram

2010-01-02 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0