Onsdag och ledig!!

Hej!

Ledig idag och jag har haft lyxen att få sova ut!! Så skönt!! Så nu e det bara att riva igång dagen med alla energi jag besitter;-)..Not, lite överdrivet kanske men jag känner att jag börjar återhämta mig från helgen. Tänk att det ska ta så många dagar innan knoppen och kroppen vaknar ordentligt..

Idag har vi en ganska lugn dag framför oss, Winnie vill hämta en kompis på dagis så det lutar åt det, och så blir väl det en sväng till Kungälv kan jag tro!! Och en del tid ska ofrivilligt läggas i tvättstugan...



Så här ser en utsövd Emmie ut.(Mexx.)

Inköpet igår var kanon..vi blev positivt överaskade så vi handlade en hel del. Massa roliga färger samt att Micke gav oss en lärorik lektion om hur overallen är uppbyggd samt dess fördelar och hur man ska behandla den. Så nyttig information som vi sen ska förmedla vidare till er:-)

Ha en underbar dag alla!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0