Fullsmäckad helg!!!

Go kväll!!

2:a advent, nu börjar det sakta men säkert närma sig jul veckan och konstigt nog trots mina 32jordsnurr så är jag förväntansfull som ett litet barn. Stor del beror nog på att vi ska fira julen i Hunnebo samt få en välbehövlig lång ledighet. Men det jag längtar mest efter är att se är barnens leenden och glädje.



Emmie och Ofelia i sina Molo overaller kvälls gungar:-)..Ofelias mössa är från Maximo..Så grymma mössor.

Denna helgen har varit fullsmäckad med både det ena och det andra. Älskar att hitta på saker men älskar oxå att bara slappa i soffan med min familj..så jo, jag erkänner att det tar på krafterna att gå ut två kvällar i rad..Man är ju inte 20 längre direkt..hmm. Men slutsatsen är trots allt en kanon helg. I fredags var jag och åt på restaurang familjen i Gbg med Karin, Maya och Linda..så mysigt!! Sen på Lördag var det dax för julbord, och vi hade så grymt kul, efter maten kom dj:n och spelade en salig blandning musik..så jag rockade loss järnet!! Som ni läste i Elisabets inlägg så sov Emmie där och Winnie sov hos sin dagis kompis Tilda. Första gången hon sov hos en kompis och jag var nog mer nervös en henne..Men det gick bra, lite svår somnade dock..Eller Anna??Hehe

Idag har vi varit och ätit lunch i kungälv med mamsen och papsen och sen var det adventsfika hos grannen. Som helt säkert var gladare när vi gick en när vi kom..;-) Skämt åsido men dom hade bjudit in några familjer här på gatan och till saken hör att dom har en liten söt Oskar som e 5mån..Så man kan säga att dom nu har full koll på vad och vart dom ska barnsäkra:-) Efter ett kaos med 10ungar...hihihi

Var givetvis förbi småtufft när vi var nere i Kungälv och hälsade på Elisabet. Då kom Robert och barnen precis oxå. Så dom slängde av sig jackorna och började leka:-)..



(klänning Metoo och tights Mexx.)..

Winnie drar alltid ut skyltdockorna och börjar leka med dom..Den här huvudlösa skulle tydligen vara Winnie och Malcolms barn..men sen ångrade dom sig och tog små tjejorna..



(Ofelia i Diesel och Emmie i Metoo klänning och Molo fleece.)

Så nu har dom lämnat in dom på "dagis"för dom var så jobbiga..haha vilken fantasi



Robert fick jobba lite;-)..

Barnen somnade som två stenar klockan 7, lyx kallar vi det. Nu e det snart sängen för mig oxå. Som sagt man är inte 20 längre. Ha det bäst mina vänner!!

 Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0