Bak dag!

Gomiddag kära du!!

Ja, då var det måndag igen och ny vecka..tack å lov ingen vanlig vecka..utan en ledig sådan..Lyx!! Jobbar dock på nyårsafton..!! Om ni undrar varför det råder blogg torka hos fru Warper så är dom och njuter av lugnet på Bohus-malmön och är back in buisness på onsdag eller torsdag skulle jag tro. Så då väntar vi förbrilt efter ett inlägg med massa bilder :-)..Känn ingen press Elisabet..hehe

Just nu tampas jag med två duracell kaniner som törstar efter att leka med kompisar..så snälla Tilda och Ella kom snart, innan dom retar gallfeber på mig och varandra:-)..Jaaa, nu ringer det på dörren..



Tjejorna leker med dockskåpet./Winnie i Metoo och Tilda i Villervalla.



Hon gjorde ett försök att vara med, men det gick sådär...

Det var Tilda, Ella kommer lite senare med mamma Anna och fikar. Emmie bröt ihop så hon och jag har nu bakat kladdkaka...



Emmie..(Metoo klänning å tights.)



Pax för att slicka skålen:-)

Ska snart försöka ge mig på att baka lite bullar oxå..hehe som sagt hör å häpna.. det e inte varje dag jag får sådana infall..!! Kan ju hoppas att min tur vänder och att dom blir lika goda som första gången, och inte lika torra som 2:a och 3:e:-)Detta blir fjärde gången i mitt 32 åriga liv..så frekvensen ökar då första gången var när jag var 30:-). Kanske är på väg mot en roll som bullmamma!! Kanske ska sälja Småtufft och öppna bageri istället..Eller va tror ni??

Nä, snacka om att sväva iväg och ta sido spår!! Snart fika...yammi...

Höres sen!! Kramelikram Annika

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, vi tackar för alla fina paket med kläder från Små Tufft!! Allt passade perfekt och används flitigt redan. Ha en riktigt skön ledighet! Kram Marika

2009-12-28 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0