Dagen före dagen....

God Jul i stugan mina vänner!!!

Dan före dan..och det e vitt ute. Så härligt!! Lär bli en del pulka åkning under dagen för barnen. Själv jobbar man i vanlig ordning. Ska dock försöka skingra mig lite tidigare då jag tror att det dör ut fram emot eftermiddagen, Då vill alla vara hemma och mysa och förbereda inför morgondagen, ivarje fall jag..Så jag hoppas fler tänker som mig:-)...Men för er som har lite kvar att fixa så står söta Linnèa här och hjälper er fram till klockan sju.



Klänning och tights från Diesel och next level mössa.



Emmie även hon i Diesel.

Igår var det då öppet till 22 och vi hade en jämn ström under kvällen och dagen slutade på topp så tack alla och hoppas era barn,barnbarn, syskonbarn mm blir nöjda å glada för sina mjuka klappar!!!

Igår kom det en super söt tunika/klänning på stor tjej. Lite tatoo och Ed Hardy känsla i lite piggare färger:-). På tal om tatueringar så för er som har sett Miami ink så har dom kommit ut med en liten barn kollektion så coolt!! Så snart ser ni den hos oss!!!



Fram



Bak. Finns även i cerise rosa. Kostar 349:-.

Nä, dax att slita sig å gå ut å ta hand om er kunder!!

Stora julkramar från mig till dig!! / Annika♥




Kommentarer
Postat av: Marika

Hårt arbete, mycket roligt nytt. Annika, kolla in Agnes i den nya klänningen från er med lipgloss-fickan på min privata blogg? Super cool! God jul!

2009-12-25 @ 01:20:24
URL: http://http:/
Postat av: Jessica

Vad roligt att ni skall sälja deras kläder. Köpte en på nätet närt jag såg att dom sålde första gången på tv, skit häftiga. Skall du sälja dom på nätet och när i så fall? Vill inte missa det så man inte får någon st.

God jul och Gott nytt år kram Jessica Bollebygd

2009-12-25 @ 07:53:09
Postat av: Karolina

Vilken cool klänning! Har haft två supernöjda barn - trots att det var mjuka klappar :-) Får bli ett besök till i er toppenbutik i mellandagarna.



Kram och God Jul!

2009-12-25 @ 17:20:43
Postat av: Annika

Tack alla för snälla kommentarer!!! Hoppas ni har haft en härlig jul!!



Ja vi ska sälja det på nätet Jessica. Lovar att skriva om det innan!!!



Såg va cool Agnes var Marika!! Kul att hon gillade den:-)



Kram på er alla!!!

2009-12-27 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0